Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

tisdag 26 april 2011

Sol och bad

"Jag har aldrig bränt mig på magen"
Det sa jag till Cia i morse
Men det som sticker ut och är närmast solen blir bränt.

 Det finns Delfiner här! Såg en liten sekund när dom dök ner i vattnet. Andra på stranden hade sett när dom hoppat också:-)

Har "Skajpat" med två av systrarna hemma - kul! Då såg jag ut som en rosa gris ungefär i det kritvita solskenet från balkongen. Dom såg underbara ut, i en lite mörkare nyans. Men pratet var ungefär som att vi alla hade fått en mindre hjärnblödning. Skype är bra men idag laggade det ordentligt.  Roligt! Inte med hjärnblödningen, men med kontakt!


Lite att göra - del 1.

Popcornmoln

Badgäst på stranden

Oväder på väg in.
Försvann dock efter 10 minuter

Lite att göra - del 2.

Lite att göra - del 3


Middag strax på Italiensk restaurang. Därmed Pasta. Sen ska Cia tvätta. Hon gillar att tvätta. Jag gillar att surfa. Bra kombo.

Dagens "lite-att-göra-Amerika-fundering": Om Donald Trump är så rik - varför går han inte till en frisör?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar