Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

lördag 2 april 2011

Glömde..

Igår var ju en stor dag. Huset fick nya ägare
Hej då Torpet!
Soltorpet är nya "Ranch-namnet"...coooooolt!

Och så var jag på begravning för Erik S - kollega inom musiken. Fick gråta ur mig lite...och fick mig uppmärksam på att jag faktiskt vill göra den här resan ännu mer! Talet som prästen höll handlade om att ta vara på varje dag - och det är så jag minns Erik, en livsnjutare som spred värme och kärlek omkring sig. Klart jag ska ta vara på den här dagen och alla andra som kommer...! R.I.P Erik....

Och kvällen innan det var jag på Garvsyras revy. En kväll med många skratt! Gillar verkligen dom här grabbarna som gör livet lite ljusare. Att dom dessutom väljer världens bästa Cia att spela med i deras sommarteater, gör ju inte saken sämre! Då får jag åka till Jämtland i sommar... :-)


After Fun med Fille, Göran å svågern Stefan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar