Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

måndag 11 april 2011

..en liten uppdatering..

..det gick ju bra med rörmockarn. Han var nog mer rädd för oss än vad vi behövde vara för honom. Det var stort vattenläckage i en garderob i hallen och visst tyckte vi att det kändes fuktigt, men man är ju van.
Vi fick i alla fall byta upp oss till ett större rum, så nu har vi var sitt sovrum med var sin kingsize säng. Och ett kök, vad nu vi ska göra med det...

Några fler bilder som jag tycker att ni borde se från sista dagarna:
Sen SKA jag sova, för i morgon blir det en heldag på Universal Studios.
Nån idol har jag faktiskt. Typ Morgan Freeman. "Nyckeln till frihet".

Toaletten från "Madonna Inn" där man kunde trycka på en knapp
och bli spolad "front or back". Sen fläkt för att torka.
Jisses..!


Belinda Bengtsson har ju en kompis.
Dolores Danielsson.
Hon har en gata uppkallad efter sig.
I Carmel, CA, USA.



2 kommentarer:

  1. Alltså man börjar ju bli liite avis! =D
    Men ni är ja bara för tokiga, fast det visste jag ju!
    Så dom hade "japanska" toaletter på hotellet!?
    Kram på er!
    Ps Robert och Linda-Marie har varit hit och hämtat resten, så nu ekar det!Ds

    SvaraRadera
  2. Nyckeln till frihet är på min topplista också. Hälsa Morgan!

    SvaraRadera