Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

fredag 15 april 2011

Ego

Jag älskar när jag är på det här humöret:)) jag asgarvar åt mina egna låga o obegåvade skämt. Skrattar så att Cia står som ett frågetecken.
Jag är svår att förstå när jag skrattar. Jag får liksom ingen luft.
Jag är nog svår att förstå även när jag pratar engelska.
Jag är nog svår att förstå sig på överhuvudtaget, men jag gör mitt bästa för att lära känna mig bättre. Roller som fru, dotter och pysslande mamma är borta. Så vem är då Åsa utan man, föräldrar o hemmavarande barn? Tror nog att jag ska komma överens med den där nya Åsa i alla fall. Hon är helt ok även om hon skrattar åt sina egna (icke användbara) skämt.

Kväll två i Vegas är över. I morgon stor show...!

2 kommentarer:

  1. Hej USA-resenärer
    Showerna i Vegas brukar vara helt otroliga har jag hört. Jag valde att flyga till Grand Canyon istället som var enormt, ni kommer att få se det. Man kan ju inte göra allt.
    Jag kommer inte att gå in på din blogg Åsa förrän efter påsk för nu drar jag och Johan till Turkiet på träningsresa i en vecka och blir förhoppningsvis både bruna och i topptrim.
    Ha en fortsatt trevlig resa. Vi hörs.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Trots, eller tack vare, värdelösa skämt och svårförstådd engelska är du en fantastisk person som vi älskar! Jag säger som Jöggas gamla lärare: Du är du och du duger! :) Kram!

    SvaraRadera