Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

lördag 11 februari 2012

Trerätters

Så... Om jag tidigare fått kunskaper om hur olika sorters näring ger olika sorters reaktion i kroppen/hjärnan, så har jag idag fått kunskap om mig själv.

Stort.

När jag kommer hem ska jag inte försöka förklara, och pådyvla andra vad jag har lärt mig/gått igenom. För om jag vill "frälsa dig" med sund kost (läs sockerfri) så kommer jag att ta fokus från min egen nyss påbörjade resa (som kanske inte alltid kommer att bli så enkel med många frestelser efter vägen).

Däremot hoppas jag självklart kunna inspirera någon till bättre mående. Jag kommer att rekommendera dig som blir nyfiken att gå kursen. Den är sååååå bra!!!!

Har f.ö ätit en av mina bästa tre-rätters ikväll!

För mkt att sammanfatta idag, så jag väljer att helt enkelt bara säga god natt:)

1 kommentar:

  1. Vilken fantastisk resa! Har med glädje läst bloggen och är glad för din skull att det blev så lyckat! Och du har helt rätt, sätt först gasmasken på dig själv och rädda sedan andra! Fast du får väldigt gärna inspirera mig! :) Kram!

    SvaraRadera