Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

tisdag 14 februari 2012

Kick!

Ett snabbt inlägg bara - snabbt för att kl snart är 22.00 ( glad gubbe ) och att jag ska renskriva mina anteckningar för morgondagens utbildning, och kliva upp kl. 06.00 i morgonbitti!

Jag har exakt 12 minuter på mig. Innan dess ska jag ha borstat tänderna och somnat också.

Om jag nu skulle vara nitisk alltså. Och det är jag ju som tur var inte. Men innan midnatt ska jag sova!

Idag blev en konstig mat-dag, med ett möte just vid middagstid. Men jag fixade det med lite nötter, avocado och ägg. Men jag blev konstig i kroppen, kände mig matt innan jag fick i mig en sen middag.

Sen undrar jag om man blir trögtänkt när man äter för lite kolhydrater. Ibland är bara saker helt blanka "däruppe". Hoppas inte att morgondagens kurs blir lidande bara - jag vill ju vara en bra kursledare nu i två dagar! På alerten!
Men jag hoppas att endorfinerna och adrenalinet gör mig vaken! För att lära ut den "svåra konsten" att stå på scen, det ger mig verkligen kickar. Det vill jag göra ofta. Eftersom sockerkickarna nu uteblir ...

Så 8 vackra kvinnor ska få stå i fokus i morgon. De ska få utmana sina egna gränser och ska få testa saker de aldrig gjort förr... och ha kul!

Det ska jag!

5 minuter kvar...
Fluffiga tankar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar