Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

måndag 13 februari 2012

Flygtornet

Så är ett intensivt men närvarande dygn i Sthlm slut. På väg mot Arlanda nu.
Ska flyga hem och hoppas på en flygande start när jag kommer hem!

Har redan varit "utsatt" för frestelser, i form av för och efterfest i anslutning till Sting konserten. Men jag valde att bli hög på musiken istället! Å vilken tripp. Otroliga musiker i en härligt stingande het musikalisk gryta. Eller kanske jag ska kalla det tårta:)

I tunnelbanan brukar jag alltid köpa ett nummer av tidningen "Situation Stockholm" , så jag gick fram till en man som stod klassiskt med en bunt tidningar (tänkte att han såg ovanligt proper ut för att vara hemlös) och jag frågar leende efter "situation Sthlm". Han ser på riktigt förnärmad ut när han visar att han säljer "vakttornet"...

Nåväl. Dags att vara på sin vakt då på Arlanda. Inte så mkt på flygtiden, men på mig själv och mina impulsiva drag när jag passerar Pressbyrån och doften av nybakat bröd:)

Längtar hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar