Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

tisdag 21 februari 2012

Fettisdag

Fettis dag.
Istället för fettisdagsbulle (Semla) har jag ätit fett! Smör, grädde, kokosolja, chreme fraiche... Ja, och så helt vanlig mat förstås. Eller vanlig och vanlig - mat som ger mig välmående! Jo ger mig. Inte gör mig. För det är verkligen en gåva...
Jag känner mig så fri! Som att kroppen jublar och vill ha party!
Testade äta (nyttigt, men dock!)  igår kväll efter träningen, eftersom jag var hungrig (hade ätit för lite till middag). Ingen bra idé - för då ville inte kroppen sova.
Så nu kör jag en test igen - ingen mat efter 18.00 - och så ska jag se om jag somnar ikväll!

Och det bör jag göra snart, eftersom jag ska vara pigg i huvudet då jag ska hålla tre föreläsningar i morgon. Likadana, men ändå.

Ikväll en kurs i Rally lydnad med Alma. Alltid lika kul!

Sen bra samtal med goda vänner och mentala coacher.

Nu surfar jag vidare!

och därmed pasta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar