Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

onsdag 22 februari 2012

Tack och förlåt

Tre föreläsningar på raken idag på Sunderby Sjukhus Hälsodag! Under rubriken "Nära-Livet-Upplevelse". Roligt och intensivt och uttröttande. Fick jobba upp energin inför det tredje åket, men det gick!

Sen en kväll på Krokodil, där Ronny värmde upp publiken innan en Singer-song-writer skulle äntra. Ronny glänste som vanligt. Fick oss engagerade, lite blyga, lite skämmiga och väldigt mkt glada!

Men stackars kvinnan som uppträdde sen. Nervös. (eller lät hon bara så??) Jag ville i alla fall hela tiden andas åt henne. Hon hade väl en fin röst, men den berörde inte mig. Gillar inte "stressvibrato" på rösten (även om jag själv skulle önska att jag hade ett slags vibrato på min röst). En av få gånger (kanske enda?!) jag varit på krokodil och ingen applåderade in till extranummer och ingen köpte skivan (vad jag såg).
Tycker ändå lite synd om henne. Hon är säkert bättre, men lyckades inte nå ut över scenkanten ikväll. Inte fram till mig iaf.

Jag säger ändå Tack. Och förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar