Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

lördag 7 maj 2011

Hemma igen

Så var ordningen återställd. Eller?
Kanske inte riktigt ännu. Sov nästan 16 timmar i natt och har känt mig pigg idag. Besök av syster, systerdotter, dotter och måg. Lite tvätt och sen var det kväll igen. En bra dag.

Resandet hem gick bra, vi fick vänta lite i London efter försenat plan, så jag fick boka om min flygbiljett hem. Blev dyrt, men det var det värt. Då man är så nära (i Sthlm) så finns liksom ingen återvändo. Då vill man bara hem.

Det kommer att ta lång tid innan jag har smält alla intryck, av alla upplevelser denna intensiva månad. Jag är glad att jag har bloggat, så jag kan gå tillbaka och läsa vad jag har gjort.

Nu väntar en helg med motorcykel, hämta älsklingen Alma hos hundvakterna och träffa syskonen och goda vänner!

5 kommentarer:

  1. Du är så otroooooooligt välkommen hem! Och bloggen är ett jättebra sätt att komma ihåg vad man har gjort. Nu längtar jag bara efter att träffa dig men det ska vi väl hinna med. Stor kram så ses å hörs vi! Kram!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Det har varit roligt att hänga med på dina upptåg. Känns nästan som att man varit med... Filmerna har varit för underbara att se =D Önskar dig allt gott och glädje här på hemmaplan också =)

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem till Norrland!
    Varit jätteskoj att följa dej på bloggen. Båda Mats och jag har läst alla uppdateringar!
    Ha det nu riktigt bra!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem Åsa!
    Det har varit otroligt roligt att följa dig på Bloggen
    Ha det riktigt bra nu :)

    SvaraRadera