Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

måndag 15 augusti 2011

Måndag och nystart

Visst känns det som en bra dag att börja om att blogga igen? Första arbetsdagen idag, den 15e augusti 2011, klockan är snart halv tolv på natten, och jag är fortfarande kreativ!
Blev inspirerad av kollegan och vännen Monica Lindgren, att börja om att blogga igen. Resan till USA är över, men MIN resa är inte över.

Idag har vi planerat våra spelningar i Luleå och Umeå med "Mens Night" och påbörjat skrivandet av vår Julshow som vi ska spela i Piteå och Skellefteå. Superhärlig dag med många detaljer lösta och goda idéer! Har påbörjat en låt på melodin "Vill du ligga med mig då"... say-no-more...:-)

Från Mens Night

 Brorsan med coolaste Berit var förbi med coooolaste bilen, som hon funderar på köpa - en sån ska jag ha när jag blir stor! En snygg sportig Cab.
Men just nu är det min praktiska och jättefina och jättenya och jättedyra Hyundai som får transportera mitt arsle (och hunden Alma) runt Norrland. Fonka. (som Monicas systerdotter skulle ha sagt när nåt fungerar.)

På tal om Fonka så fick jag akut längtan efter Cia, min resvän från USA. Fonka Film Forever!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar