Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

torsdag 18 augusti 2011

Skapande

Om fyra månader är det jul, men om knappt tre månader har vi premiär på vår Julshow! Idag har jag varit till Skellefteå och träffat Monica, Kågis, Robert och Mie. Fantastiska, kreativa och härliga människor att jobba med!
Vi har gjort så mycket och kommit så långt i planeringen att vi tar ledigt i helgen. Skönt...!
För nästa vecka innehåller både utbildning i Gällivare (för brandmän (! lyllo mig !) som ska lära sig att prata inför folk), föreläsning i Luleå, marknadsföring av "Mens Night" på Kulturens Hus i Luleå.... och kockduell på matfesten i Skellefteå!

En rolig men intensiv vecka väntar - men innan dess ska jag bjuda mina vänner Mio och Seb på middag på lördag. Kommer att kräva planering om jag ska gå "all in" med maten... Eller så bjuder jag på nåt enkelt? Mig själv?!


Funderar på upplägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar