Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

torsdag 17 november 2011

Sting

Om man slår upp ordet sting, så får man synonymer som sveda och hugg.
Jag fick hugg på biljetter igår till konsert med Sting! Inte ens sveda i plånboken, drygt 500 kr!
HAPPY!!
Fields of gold, Fragile, Every breath you take, If you love somebody set them free...osv. Några av mina absoluta favoritlåtar genom tiderna. Sen får man ju se vad han spelar när det väl är 12-02-12.

Poster hämtad från Live Nations hemsida


Idag ska jag och träna. Jo, jag vet att jag köpte träningskort redan i våras, men inte har jag nött upp några träningsskor än så länge. Gör ett sista (?) försök att komma igång på gymmet. Om jag inte lyckas nu (med folk som jag betalar för att säga åt mig att göra det) så kommer jag att säga upp mitt medlemsskap på StepIn. Tumme på det.


Nya dörrar öppnas.
Foto: Monica Lindgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar