Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

söndag 20 november 2011

Har du hört...

Ibland får man veta att mycket betydelsefulla personer läser ens blogg. Då blir man liksom "menjagharvälskrivitnogbranu,eller...?"
Har haft så härliga möten i helgen, som kommer att ha lång efterklang...lang...ang...ng...g....

Roligast av allt var i alla fall att min lomhördhet från fredagsfesten löste sig när jag skulle gå på lördagsfesten och sätta in en öronpropp (för att jag var så orolig för min hörsel som typ försvunnit på fredagen). Då proppen inte går att få in så börjar jag peta långt in i örat (guvilkenäckliginformation) till slut med en pincett. Då kommer det ut en partysnabb egentillverkad propp av... Servett!

Faktaklubben noterar.

Bra glid
Tar det iskallt



Eller kanske ska jag vända på perspektiven?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar