Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

måndag 21 november 2011

Bra dag

Morgonpromenerat (med en lätt galen snart-i-löpen-hund)
Ätit frukost med PT (PiteåTidningen),
Tränat med sjukgymnasten (som för övrigt dansade "lambada" med mig i fredags)
Tränat med PT (Personliga tränaren, shit så snygg jag ska bli!)
Promenerat igen (jo, den där lilla hunden kräver sin tid! Men det var strålande sol och nyis på älven.. magic!)
Ätit lunch från frysen (och sett på "så mycket bättre" - älskar Laleh!)
Fått massage (fått och fått, köpt är nog rätt ord, men värt varenda krona)
Hämtat ICA´s matkasse (någon som tänkt och handlat åt mig. Lovely)
Lagat och bjudit vän på mat (nåja, lite som en muta - han sköter hundskrället titt som tätt:)
Kvällspromenerat med hunden (denna gång med pannlampa)
Läst manus (nypremiär på torsdag i Skellefteå!)

Ja, vad ska man säga. Hade man fler såna här dagar så skulle varken stress eller fett fastna i systemet:-)
Å andra sidan så finns det ju andra perioder i livet...



Cia och jag i Nashville.. Ska göra snygg-looken.
Men jag tror att det hade gått in nån GT där...
En mindre nyttig period i livet - men ack så rolig!!

1 kommentar:

  1. Dessa GT serverades i 10-liters hinkar :)
    Härligt att läsa Din blogg, det inspirerar!! Keam!

    SvaraRadera