Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

söndag 13 november 2011

Magiska dagar

Nu har 11-11-11 passerat. Tog ett foto kl. 11.11, vi skulle precis köra ett genomdrag av showen en sista gång. Kvällen innan då vi skulle köra ett genrep, med publik (läs några vänner och syskonen) så var det så mycket strul med ljuset. Oerhört frustrerande och energitömmande! Bestämde mig för att försöka släppa taget om den irritationen och bara njuta av att vi äntligen var framme vid målet: Premiären!
Minns 11/11-88 också, då jag förlovade mig.
Nu hoppas jag att jag ska göra nåt speciellt 12-12-12!
Inte förlova mig! Men något annat roligt...:-)

Det gick mycket bra på både genomdraget och på Premiären, fullsatt och en riktigt go stämning! Inte satt alla texterna till 100% - men med god hjälp av mina kollegor så var jag på banan igen!

Proffsen!
Mina kollegor:-)
Efter en premiär kan man ofta vara lite trött och urladdad, men lördagens eftermiddagsföreställning gick ännu bättre! Och efteråt rev vi och packade ihop och sen körde jag till Luleå där jag fick gå på fest med underbara helt galna vänner...

Vi soulade loss till riktigt bra musik på Norrlands Bistro.
GG and the Funky Soul Crew med Elisabet Sandström ägde!!
(och vi förstås:-)
Sen hem idag och landa. Komma ihåg att uppskatta min far på farsdag. Men då han inte är här fysikt -pappa alltså, så ska jag ägna mig åt papper istället. Bokföra och betala skatt. Och längta till en resa som jag hoppas få göra i december eller januari. Mildra upp vintern lite :-)

Det här trädet har inte velat släppa taget om sina löv än.
och det är den 13 november
Kanske den vintervägrar den med??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar