Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

onsdag 16 november 2011

Lunka på

En bra dag med stilla lunk... promenerat tre ggr (jo, jag skämmer bort hunden) handlat, ätit, rensat i pappershögen och börjat röja i mitt kontor. Jag har ju faktiskt en 3:a. Men använder bara 2 rum och kök.
Men snart har jag ett rum till! (och köksbordet får kanske se hyfsat ut sen..?)

Jag har ju jobbat som en galning i flera veckor, så den här veckan känns som en enda stor belöning med sovmorgnar och hemmapyssel!

Har också rett ut ett problem på jobbet och det kändes skönt. Allt verkar lösa sig till det bästa. Ibland är det bra att låta problem vila i några dagar, så man inte gör nåt i ilska som man måste städa upp sen.


Annars ser jag fram emot Näringslivsgalan på fredag, där "alla" är. Mat, dryck och bra musik - A tribute to Bruce Springsteen - inget kan gå fel ! (?)

Redo för fest.
Kontrasternas vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar