Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

onsdag 30 mars 2011

Ny dag

Har sovit kort och intensivt.
Har så mycket att förbereda innan jag åker.
Och mitt största (I-landsproblem) är packningen. Hur packar jag lätt, smart och praktiskt? Med möjlighet för att shoppa där? Tänker att jag tar en liten gammal resväska dit och köper en ny stor Over There...

Cia har köpt en ny stor här hemma... åh... jag vet inte...

Linda-Marie ska låna bilen och jag funderar på om jag ska lägga om till sommardäck på fredag... men å andra sidan ska jag med min lilla älskade hund Alma till Morjärv (där hon ska bo då jag är borta). Och i Morjärv lär det ju inte vara snöfritt på vägarna...

Ja, ni hör ju själva hur omständigt det är. Tror jag sätter mig i soffan med en kopp kaffe och tänker igenom det här.

1 kommentar:

  1. Helt rätt, sätt dig och fundera. God planering är halva jobbet - bra verktyg den andra...

    SvaraRadera