Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

onsdag 4 juli 2012

På tiden

Ja, nu är det verkligen på tiden att jag skriver nåt här. Det är ju en rätt så död sida annars. Men vad har jag gjort sen i april då??
Ja, först så var jag kär. Men så gick det över... Olika var ordet. Börjar nu tro att jag aldrig kommer att hitta "Mr Right", hur svårt kan det va?! Nåväl, blir det så - så blir det väl bra det med!
Jag trivs ju rätt bra i mitt eget sällskap trots allt. Styra min egen väg...



Sen har jag förstås jobbat! Skrivit manus till "Mens Night 2", jobbat med Charlotte Lindmark och fått hjälp med min monolog som kanske nån gång blir nåt på scen:-) och så har jag förstås stått på scen, lite smågig här och där.

OCH varit till London med sonen! Riktigt roligt! Sett musikaler, gått på pubar, ätit gott och turistat allmänt. Och fått obruten gemensam tid tillsammans - ovärdeligt!

OCH så har jag klarat jägarexamen - både småvilt och högvilt - så nu återstår att se om jag ska göra nåt med den kunskapen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar