Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

torsdag 12 januari 2012

inte meningen

Irriterande när man gjort ett blogginlägg och det försvinner.
Men jag ska leva som jag lär - inte lägga energi på det som inte fungerar - utan ge näring till det jag vill ska växa!

Har roliga minnen från förra årets sista dagar. Dagen innan julafton då syrrans kryddpepparkvarn behövde pensioneras. Då drog Stefan fram skruvdragaren och kryddade sillsalladen!

Kryddpepparkvarn de Luxe

Och då vi var ute i skogen. Dock inte med skogstjärna som en del trodde!

Julgalen!
Och uppesittarkvällen med Irish Coffee...


och min första ge-bort-tavla...

Simon fick den. Livskraft tror jag att jag döpte den till...
Många fina minnen från året som gått:-)

1 kommentar:

  1. Men vilken fiiiin tavla! Så glad han ska ha blivit! Och tack för visdomsorden "Ge näring åt det som jag vill ska växa!" Det tar jag till mig idag! :)

    SvaraRadera