Resor. Utåt och inåt

Resor. Utåt och inåt

söndag 25 september 2011

Mosig mysig

Har hunnit fylla år och ha nypremiär på "Mens Night" sen sist. En bra och intensiv period pågår i livet. Mycket jobb även med att göra klart inför "Julgalet" - mitt o Monicas nästa gemensamma projekt.

Vet inte om det är det myckna arbetandet eller om det är nåt fysiskt eller psykiskt som gör det - men jag har så grymt mycket "chills´n" i benen. Restless Legs som det heter på engelska. Gör att jag inte kan sova = att jag har lite energi på dagarna och grubblar för mkt. DET måste jag ta itu med. B12 vitaminer har jag hört kan hjälpa. Och minskat sockerintag, och mindre stress. Då så.

Är grymt mosig idag - men det beror nog på två totala urladdningar i helgen - Kulturens Hus, två fullsatta föreställningar lördag och söndag. Enormt mottagande! En otrolig endorfinkick och en jättekontrast att sen komma hem till en tom lägenhet. Tur att jag är själv just nu och slipper att ta hänsyn till någon annan. Bara slappa, promenera och ta fram nån portion mat från frysen. Reparera mig...

En bild från Monicas blogg. Jag och Alma vid Piteälven.. myyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar